Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een Kia Proceed gt. Ik heb de auto gekocht van een autoschade bedrijf, waarvan de eigenaar zelf prive in de Proceed reed. Wat me tijdens de proefrit niet echt opviel maar wat nu wel begint op te vallen is het gekraak in de dakhemel. Nu heb ik hier her en der al eens meer over gelezen maar kan niet echt iets van een oplossing vinden. Het enige wat zou helpen is de hele dakhemel er uit en dan opnieuw hemel er in met extra isolatie. De auto is van juni 2020 en rijdt verder heerlijk maar dat kraken vooral als het buiten wat kouder is begint met toch wel te iriteren. Hebben hier meer mensen last van en eventueel een oplossing voor gevonden? Anders binnenkort maar een keer naar de dealer en hopen dat dit gewoon onder garantie valt.

Geplaatst

Ik rij met een GT-PlusLine, dus met panoramadak maar helemaal kraakvrij.
De wagen is van juli 2020 en ondertussen 10600km gelopen.
Hopelijk weet de dealer een uitkomst.

Verstuurd vanaf mijn HD1913 met Tapatalk

Geplaatst

Ik rijdt een Ceed GT-Plusline van 2019 waarvan ook het panoramadak kraakt/heeft gekraakt. In de eerste instantie kraakte/rammelde het dak al als ik over een klinkerstraat of oneffen weg reed, dit is door de dealer verholpen. Wat ik destijds begreep is dat er spanning op het glazen dak stond en deze hebben ze opnieuw afgesteld?

Het dak kraakt nu alleen nog als ik schuin over een drempel rijdt (zo'n grote drempel als je een 30km/h zone in rijdt). Op dat moment heb je wat torsie in de koets en merk je dat het glazen dak wat kraakt. Ik heb hier maar mee leren leven, verder een fantastische wagen!

Geplaatst

Ik heb ook veel gekraak links boven de bestuurderstoel. De dealer heeft er al 1x naar gekeken/opgelost maar het is terug gekomen. Nu gaat op korte termijn de de hemel eruit om het te verhelpen. 

Daarnaast heeft de bestuurderstoel een lichte speling. Bij elke bocht dan is het merkbaar dat de stoel ergens tegen tikt, Super vervelend en ongemakkelijk. Ook hier gaan ze naar kijken... ok kan de tankklep niet goed meer dicht, staat dus altijd een halve cm open. Ook dit is al eens opgelost. Weet niet of dit normale mankementen zijn bij circa 50.000km en 14 maanden oud. 

Verder wel heel tevreden op bovenstaande manco's en het gebrek aan voldoende geluidsisolatie na. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...