Riccardo Geplaatst 1 September, 2009 Geplaatst 1 September, 2009 (aangepast) Hallo allemaal. Ik heet Riccardo en heb vorige week een Sorento 2.5 CRDi ex luxe gekocht en ga hem aanstaande vrijdag ophalen. Ik kan haast niet wachten!! 1 September, 2009 aangepast door Riccardo Quote
Relena Geplaatst 2 September, 2009 Geplaatst 2 September, 2009 Veel plezier ermee Riccardo en welkom op dit forum. Groetjes, Relena Quote
hans2601 Geplaatst 2 September, 2009 Geplaatst 2 September, 2009 hey riccardo je hebt meer geluk dan ik. ik wacht al 6 weken en moet er nog zeker 3 wachten op mijn nieuwe sportage fifteen veel plezier vrijdag en op de kia site groeten hans2601 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 2 September, 2009 Geplaatst 2 September, 2009 Hallo Riccardo, Ook ik heet je van harte welkom op dit forum. Als je de Sorento hebt aan het eind van de week, kun je er dan een paar foto's van maken en die uploaden? Dan weet ik meteen wat voor kleur het is geworden! Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote
Riccardo Geplaatst 5 September, 2009 Topic Starter Geplaatst 5 September, 2009 Hallo GreyGriffin, Dit is 'm dan. Mvg, Riccardo Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 5 September, 2009 Geplaatst 5 September, 2009 Hey Riccardo, Het kan natuurlijk aan mijn oude ogen liggen, maar ik zie hem niet. Is er met het uploaden soms iets verkeerd gegaan? Probeer het als je wilt nog eens! Groet, GreyGriffin Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.