Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Via Mediageluiden vaak Natuurgeluiden te horen. Ik vindt het hinderlijk dat dit zo spontaan te horen is. Je kunt dit natuurlijk makkelijk weer uitzetten alleen zou ik het "fenomeen" geheel willen uitschakelen. Ergens een vinkje uitzetten misschien. Kan dit echter nergens terugvinden. Iemand een idee ?

Geplaatst
Op 30-6-2021 om 21:55, cjsmits zei:

Via Mediageluiden vaak Natuurgeluiden te horen. Ik vindt het hinderlijk dat dit zo spontaan te horen is. Je kunt dit natuurlijk makkelijk weer uitzetten alleen zou ik het "fenomeen" geheel willen uitschakelen. Ergens een vinkje uitzetten misschien. Kan dit echter nergens terugvinden. Iemand een idee ?

in dit topic stelt men zich alleen maar voor ??

stel je vraag even in het juiste forum deel bij het juiste type voertuig en bouwjaar 

dan zal je veel sneller een antwoord krijgen niet iedereen leest dit  hier 

• 1 jaar later...
Geplaatst
Op 4-7-2021 om 12:05, zei xtra40:

in dit topic stelt men zich alleen maar voor ??

stel je vraag even in het juiste forum deel bij het juiste type voertuig en bouwjaar 

dan zal je veel sneller een antwoord krijgen niet iedereen leest dit  hier 

Welk juiste forum ?

Geplaatst

@Jan Fredrix: Welkom op het Forum. (Kleine tip: Als je wat uitgebreider reageert komt het aardiger over.)
Bent u bekend met hoe Fora werken? Anders leggen helpen we u hier graag bij. Zo is het mogelijk om fora te zoeken, welke specifiek voor uw auto zijn. Dat is altijd handig, als je het zelf even niet weer, en het al eerder is besproken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...