cjsmits Geplaatst 30 Juni, 2021 Geplaatst 30 Juni, 2021 Via Mediageluiden vaak Natuurgeluiden te horen. Ik vindt het hinderlijk dat dit zo spontaan te horen is. Je kunt dit natuurlijk makkelijk weer uitzetten alleen zou ik het "fenomeen" geheel willen uitschakelen. Ergens een vinkje uitzetten misschien. Kan dit echter nergens terugvinden. Iemand een idee ? Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juli, 2021 Geplaatst 4 Juli, 2021 Op 30-6-2021 om 21:55, cjsmits zei: Via Mediageluiden vaak Natuurgeluiden te horen. Ik vindt het hinderlijk dat dit zo spontaan te horen is. Je kunt dit natuurlijk makkelijk weer uitzetten alleen zou ik het "fenomeen" geheel willen uitschakelen. Ergens een vinkje uitzetten misschien. Kan dit echter nergens terugvinden. Iemand een idee ? in dit topic stelt men zich alleen maar voor ?? stel je vraag even in het juiste forum deel bij het juiste type voertuig en bouwjaar dan zal je veel sneller een antwoord krijgen niet iedereen leest dit hier Quote
Jan Fredrix Geplaatst 7 Augustus, 2022 Geplaatst 7 Augustus, 2022 Op 4-7-2021 om 12:05, zei xtra40: in dit topic stelt men zich alleen maar voor ?? stel je vraag even in het juiste forum deel bij het juiste type voertuig en bouwjaar dan zal je veel sneller een antwoord krijgen niet iedereen leest dit hier Welk juiste forum ? Quote
xtra40 Geplaatst 7 Augustus, 2022 Geplaatst 7 Augustus, 2022 https://www.kiaclub.nl/forum/72-niro/ Quote
SmurfenB Geplaatst 8 Augustus, 2022 Geplaatst 8 Augustus, 2022 @Jan Fredrix: Welkom op het Forum. (Kleine tip: Als je wat uitgebreider reageert komt het aardiger over.) Bent u bekend met hoe Fora werken? Anders leggen helpen we u hier graag bij. Zo is het mogelijk om fora te zoeken, welke specifiek voor uw auto zijn. Dat is altijd handig, als je het zelf even niet weer, en het al eerder is besproken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.