nibakia Posted September 5, 2009 Posted September 5, 2009 ik ben op zoek naar een werkplaats boek of handleiding voor een kia joice. mag ook online zijn deze is er ooit geweest maar kan deze niet meer vinden??????? kan iemand mij helpen? 1 Quote
rdlanenga Posted September 6, 2009 Posted September 6, 2009 Hoi Nibakia, op mijnkia.nl kan je een handleiding downloaden. Quote
nibakia Posted September 6, 2009 Author Posted September 6, 2009 ik zoek meer een boek om te kunnen zien hoe en waar bepaalde onderdelen zich bevinden Quote
nibakia Posted December 25, 2009 Author Posted December 25, 2009 is er niemand die weet waar ik zo een boek kan vinden???????????? Quote
Smart Posted December 25, 2009 Posted December 25, 2009 Het gaat dus om een vraagbaak van de Kia Joice. Ik kwam dit tegen: http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=5739 Het is geen nieuw bericht, maar misschien hebben zij nog wat in voorraad. Quote
nibakia Posted December 25, 2009 Author Posted December 25, 2009 bedankt maar vast niet er is eens een sitte geweest met tekeningen over de kia joice maar die bestaat niet meer verder bestaat er niks???? Quote
smolders Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Ik weet niet of je al een handboek hebt gevonden, maar ik heb er een via E-bay aangeschaft. Is welliswaar in het Duits maar alles staat er in. Kosten waren 200 euro inclusief electrische schema's. Ik weet niet wat je precies wil hebben, maar ik heb ook microfisches met de onderdelen van de Joice. Quote
Recommended Posts