nibakia Geplaatst 5 September, 2009 Geplaatst 5 September, 2009 ik zoek voor mijn kia joice een side-bar iemand een tip? Quote
nibakia Geplaatst 9 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 Januari, 2010 nou naa een aantal weken in het rondt te hebben gemaild en gebeld is er dus niemand die een side bar kan leveren of wel maken voor mijn joice???? leek me niet zo moeilijk maar blijkt nu val wel dus? iemand nog een tip???? Quote
bigwade Geplaatst 10 Januari, 2010 Geplaatst 10 Januari, 2010 Kijk hier es, Pushbar, pushbars, sidebars, rearbars, bullbars en andere unieke accessoires | VGV INOX prijs is wel interessant. Even bellen helpt vast. grtz Frank Quote
Relena Geplaatst 10 Januari, 2010 Geplaatst 10 Januari, 2010 Kijk hier es,Pushbar, pushbars, sidebars, rearbars, bullbars en andere unieke accessoires | VGV INOX prijs is wel interessant. Even bellen helpt vast. grtz Frank Kan ik zeker aanbevelen Nibakia. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.