Jump to content

Graag een eigen categorie voor de Kia Venga

Recommended Posts

Guest GreyGriffin
Posted

Beste moderatoren van dit forum,

Mag ik een suggestie doen? Naar mijn smaak wordt het langzamerhand tijd dat de Kia Venga zijn eigen categorie krijgt. Op 15 september is er een speciale persconferentie op de IAA in Frankfurt (13.00 uur). Dan komt er een golf aan details los: foto's, specificaties etc. Nu al wordt er op dit forum aardig wat over de nieuweling gepraat, maar in een steeds langer wordend draadje 'Nieuws uit de pers'. Kan de fraaie compact niet beter aan zijn eigen hoofdstuk beginnen binnen onze club?

Groet,

GreyGriffin

Posted

Ook ik sluit mij aan bij de rest. Het model komt er sowieso op zeer korte termijn aan met heel veel nieuws over van alles.

Posted

ik zou ff wachten tot het model er daadwerkelijk is. Tot noch toe zijn het slechts nieuwsberichten over de Venga (wat naar mijn idee niet echt een geschikte naam is voor de auto... maar dat ter zake), en een subforum wordt gebruikt door de rijders van het bijbehorende type en aspirant kopers etc... De berichten die nu vrijkomen van de Venga zou ik lekker onder het kopje nieuwsberichten houden, en rond de introductie een nieuw subforum openen voor de Venga

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Rio-man,

Vergeef me mijn overborrelend enthousiasme voor Kia's nieuwe modellen. Ik zal het elders gaan uitdragen.

Met vriendelijke groet,

GreyGriffin

Posted

GreyGriffin,

Mijn reactie was absoluut niet negatief bedoeld, maar ik denk dat een eigen forum voor het nieuwe model nog niet echt rendabel is omdat het model nog niet op de markt is, en een modelgebonden forum meer bedoeld is om ervaringen uit te wisselen en dergelijke.

Maargoed, ik stel voor dat de forummoderator beslist wat hem het beste lijkt, en daar zullen we het mee moeten doen, zij het positief zij het negatief ;)

Groet Rio-man

Posted

Naar mijn bescheiden mening is dit forum uitstekend geschikt om een nieuw model KIA, zoals de Venga, zijn eigen categorie te geven, waar eenieder zijn/haar bevindingen kwijt kan. Het model komt er beslist op korte termijn aan en zal toch echt KIA Venga gaan heten.......!

Het hoeft mijns inziens ook niet meteen rendabel te zijn, maar elk forum wil zijn/haar forumleden toch maximaal informeren, ook over nieuwe modellen. Dus GreyGriffin 'snijdt hout' als hij verzoekt om een eigen categorie.

Misschien moeten we wel voorop lopen hiermee........:idea: