frankd Geplaatst 8 September, 2009 Geplaatst 8 September, 2009 Ik ben Frank uit Standdaarbuiten en de eigenaar van een sportage uit 2006. Onze tweede Kia alweer. Ik ben op deze site terecht gekomen omdat wij aan het rondkijken zijn naar een sorento. Quote
FransB Geplaatst 8 September, 2009 Geplaatst 8 September, 2009 Ik ben Frank uit Standdaarbuiten en de eigenaar van een sportage uit 2006. Onze tweede Kia alweer.Ik ben op deze site terecht gekomen omdat wij aan het rondkijken zijn naar een sorento. Zo Frank je heb de weg al snel gevonden Groeten Pick up Quote
bigwade Geplaatst 8 September, 2009 Geplaatst 8 September, 2009 Hoop Frans/Franken hier..... Welkom, Frank Quote
Relena Geplaatst 9 September, 2009 Geplaatst 9 September, 2009 Welkom op dit forum Frank. Ben nog geen eigenaar van een kia, wacht op een Kia Soul bright silver. Groetjes, Relena Quote
Smart Geplaatst 9 September, 2009 Geplaatst 9 September, 2009 Hallo Frank, Welkom op dit forum. Ik ben ook (nog) geen eigenaar van een KIA, maar wie weet. Ik heb in ieder geval serieuze interesse in de KIA Venga (MPV), die over Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.