wimmeltje Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Hallo Allemaal, hierbij wil ik me dus even voorstellen. Ik ben wim en ben opzoek naar een kia sorento. Ik ben 27 jaar oud en werk als techneut met medische apparaat. Voor de hobby heb een paard en koets waar ik veel mee rij. Nu wil ik graag een wedstrijden gaan rijden en heb ik vervoer nodig. Altijd de sorento een mooie auto gevonden en besloten dat er toch maar eentje moet komen. Het zal er eentje moeten zijn met diesel en een automaat. Die kunnen 2800 kg max trekken en dat is ook wat mijn trailer mag hebben met paarden en koets. Dus een perfecte combie voor mij voor dagelijks te rijden van eindhoven naar duisburg en terug en met de trailer. dit even in het kort wat over mij. Jullie zullen in de loop van de tijd steeds meer over mij teweten komen. groetjes, Wim (wimmeltje) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Hallo Wim, Van harte welkom op HET Kiaforum. Veel succes met je zoektocht naar de geschikste Sorento. Vraag: Werk jij toevallig in Best? EEn trainingscollega van mij werkt ook als techneut voor medische apparaten bij een firma in Best. Hijzelf woont in Sittard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimmeltje Posted September 11, 2009 Author Share Posted September 11, 2009 Hoi Alex, Ik werk in Duisburg in duitsland. En in best bedoel je denk ik Medical systems van philips. Wij zitten in de orthopedische branche. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts