Ton K Posted September 14, 2009 Posted September 14, 2009 Hallo allemaal, mijn naam is Ton , en ik hoop binnen 4 weken eigenaar te worden van de Kia Cee'd SW X-clusive 1.6 CVVT Aut. Het is mijn eerste Kia , wel even wat anders dan mijn Mitsubishi Colt die ik nu nog heb. Ik hoop binnenkort jullie mijn eerste ervaringen als nieuwe Kia rijder te kunnen mededelen. Groetjes, Ton Quote
brouwer2001 Posted September 14, 2009 Posted September 14, 2009 hoi ton welkom op het forum. in ieder geval heel veel prettige en plezierige kilometers met de ceed. hier op het forum zal je met vragen ,als je die hebt hier wel kwijt kunnen. dus veel lees en post plezier gr ronald Quote
Relena Posted September 14, 2009 Posted September 14, 2009 Welkom op dit forum vanuit Limburg Ton. Quote
Smart Posted September 14, 2009 Posted September 14, 2009 Hallo Ton, Welkom op dit forum. Straks heel veel plezierige kilometers toegewenst met je KIA See'd SW. Quote
Recommended Posts