Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi lezers, ik hen mijn google agenda gekoppeld aan mijn UVO account. Leuk dat ik nu mijn agenda items in mijn app zie. Maar als ik mijn e niro de agenda opvraag blijft deze de foutmelding geven dat ik mijn agenda eerst aan de UVO app moet koppelen… heb het al tig keer opnieuw geprobeerd.

Heeft iemand dit probleem ook? Heeft iemand de oplossing? 
het lijkt mij een fijne feature om te hebben dat agenda items naar je navigatie gestuurd kunnen worden.

Geplaatst

Tja na van alles geprobeerd te hebben kom ik even ver als jou, Van beveiliging terug zetten in google, koppelen en wat nog meer. Ook meerdere malen zonder resultaat tot nu toe 😞

Maar we houden vol😀

Al wat heen en weer gemaild met kia maar die lezen de info niet en komen met vragen die al uitvoerig beschreven zijn in de mails. 😟

Geplaatst

Ook bij mij lukt het niet, wat ik ook probeer
Ik krijg sowieso nauwelijks contact met de auto via Uvo. "Kan geen contact krijgen met voertuig", krijg ik telkens als melding. Af en toe lukt het.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Geplaatst

Had ik in het begin ook. Wat bij mij toen heeft geholpen is het systeem even resetten.

Geplaatst
21 uur geleden, zei PHEV-Xceed:

Bedoel je dan het infotainment systeem in de auto?

Ja klopt ! Wellicht het proberen waard.

Geplaatst

Ik kreeg dit ook niet aan de praat. Zag de agenda items wel in de UVO-app maar niet in de auto. Heb dan vandaag de KIA-Connect app gedownload, die ingesteld, de agendalink bevestigd en ... m'n agenda is zichtbaar in de auto.

Geplaatst

Bij mij hetzelfde. Wel zag ik nu bij het bevestigen vanuit Google dat ik twee vinkjes moest aanklikken die ik bij Uvo niet had gezien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb, naast UVO, Kia Connect gedownloaded, daarna is mijn agenda zichtbaar. Enige narigheid wat ik heb, is dat alles 1 uur te vroeg staat in de auto. In de app staat wel de juiste tijd.
Ik heb in de auto het zomertijd vinkje uit staan, zet ik deze aan, staat de tijd in de auto op zomertijd. 

Geplaatst
Op 26-11-2021 om 20:10, zei Michiell:

Ik heb, naast UVO, Kia Connect gedownloaded, daarna is mijn agenda zichtbaar. Enige narigheid wat ik heb, is dat alles 1 uur te vroeg staat in de auto. In de app staat wel de juiste tijd.
Ik heb in de auto het zomertijd vinkje uit staan, zet ik deze aan, staat de tijd in de auto op zomertijd. 

Het wordt steeds vreemder, gisteren stonden de tijden wel goed in de auto, maar vanmorgen weer niet 🙄

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...