Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

weet er iemand al of er ergens een volledige verlagingskit bestaat voor de kia pro ceed ik had de veren gekocht van kia -3.5 maar kia kon mij de papieren niet bezorgen dus zijn ze er terug van onder gehaald op kosten van kia na veel gezaag en gemail.

Nu ben ik aan het wachten op kw gelijk welke variant of andere merken die een volledige kit kunnen leveren.

Als er iemand iets weet let me know!!

KIA POWER

Posted
weet er iemand al of er ergens een volledige verlagingskit bestaat voor de kia pro ceed ik had de veren gekocht van kia -3.5 maar kia kon mij de papieren niet bezorgen dus zijn ze er terug van onder gehaald op kosten van kia na veel gezaag en gemail.

Nu ben ik aan het wachten op kw gelijk welke variant of andere merken die een volledige kit kunnen leveren.

Als er iemand iets weet let me know!!

KIA POWER

Ze bestaan wel van MAD :

http://start.mijngrossier.nl/catalog/artikelen.aspx?s=OOPT&o=&t=PUQWOKPJ

Posted

Kia europe kon niet aan de papieren geraken en de veren waren van EIBACH dus geen klein merkje e. ik heb de veren terug gegeven en mijn geld terug gekregen. Het is zalig zo laag te rijden amar lager is nog fijner denk ik zeker met ne kia.

Kheb KW gebeld en de kit zal binnenkort in hun gamma zitten.