Pro ceedboy Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 weet er iemand de ET waarde van kia pro ceed 17 duims standaard velgen? tis omdat ik niuewe ga steken maar wil mijn banden iets meer naar buiten laten komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Hoi, Volgens mij is de ET-waarde voor deze 17 inch velgen een perfecte ET35. Voor de Pro C'eed ligt de ET-waarden normaliter tussen ET 35 tot 43. Dus hoe lager het getal, hoe meer het hart van de velg naar buiten komt. Notabene: buitenkant velgrand mag niet buiten de carosserie v/d auto steken Maaruh...., volgens mij kan elke 'velgenboer' dit voor je uitzoeken. Ook de velgenfabrikant kan hier uitsluitsel over geven. Misschien staan er wel tabellen op hun website. Ach, het blijft een luxe probleem hierover te praten, toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts