picanto 2010 Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Hallo allemaal, Ik zal me even voorstellen. Ik ben nieuw op het forum. Mijn naam is Koen en ik heb de naam picanto 2010 gekozen omdat ik een nieuwe picanto wil kopen de gezien de lange levertijden waarschijnlijk pas in 2010 geleverd wordt. Mijn vriendin heet Marion en heeft een picanto die in januari 4,5 jaar oud wordt. Gekocht als 1,5 jaar oude auto. Ik heb me nu pas hier gemeld en al eerder een berichtje geplaatst omdat ik nog niet zo gewend aan een forum en de bediening hiervan ben. Ik zal het nog wel leren denk ik. groetjes Koen en Marion Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 (edited) Hallo Koen en Marion, Welkom op dit forum. Veel kijk- en leesplezier. Mijn vrouw rijdt ook een KIA Picanto Mbition. Ik heb een Hyundai Tucson gereden, particulier verkocht, en rijdt nu tijdelijk een Smart (for two). Hoe gek kan het lopen.....! Ik heb zelf serieuze interesse in de nieuwe KIA Venga die eind van dit jaar op de markt komt. Ik wacht geduldig af en lach mij ondertussen een bult m.b.t. de kosten die ik maak met de Smart. Wel even wat anders dan een Tucson die 1 op 9.0/9.5 rijdt. Maaruh, ik dwaal af.... Veel plezier op dit forum. Edited September 28, 2009 by Smart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valentino Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Hallo Koen en Marion. Van harte welkom. Ik ben ook redelijk nieuw hier, maar het is reuze gezellie hiero.. Veel plezier op het forum. Groetjes Valentino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Hallo Koen en Marion, Ook de Belgische - Nederlanders (nederbelgen) heten je van harte welkom op dit gezelligste forum van dit moment. Het gebruik van dit forum heb je snel onder de knie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 welkom ook namens mij. hopelijk wordt die wat sneller geleverd als 2010. het forum heb je zo onder de knie. veel lees en post plezier. gr ronald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Hallo Koen en Marion, Welkom op dit forum vanuit het mooie Limburg. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts