Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Waarschuwingen op zonnekleppen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Op onze zonnekleppen, en ik denk ook op die van jullie, staan hinderlijke gele grote waarschuwingen.

Als ze nu een sticker hadden geplakt, dan was deze snel te verwijderen, maar wat doen die Koreanen: brengen ze de sticker aan onder hoge temperatuur en is dan niet te verwijderen.

Daarom ook de vraag:

Hoe kan ik, en misschien ook anderen, deze hinderlijke gele waarschuwingen verwijderen.

Misschien iemand een oplossing??

Philip

Geplaatst

Hallo Tazteam,

Ook op het duitse forum zijn verwoede pogingen gedaan om een goede methode te vinden om de waarschuwingen op de zonneklep te verwijderen. Helaas is er nog geen goed werkende methode gevonden.

Je kan de sticker wel proberen er af te peuteren, maar er blijft dan een lelijke plek over. Dan is het beter om de sticker te laten zitten, of de zonneklep opnieuw te laten bekleden (zonder sticker natuurlijk).

• 4 maanden later...
Geplaatst

Voor de Picanto is de oplossing vrij simpel:

Je koopt nieuwe zonneschermen van een Picanto model 2006, zijn normaal grijs met zwarte opdruk, is iets minder irritant dan de gele waarschuwingen.

Ps.

Ik kwam er achter toen ik onze nieuwe Pica ging halen bij de dealer :D

Philip

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...