Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoe werkt bij achteruitrijden de buitenspiegel die in mijn type dan naar beneden gaat, ( Kia Niro 2022 hev executiveline 1,6) en hoe kan ik het uitzetten?
waarschijnlijk om de stoeprand te kunnen bekijken maar wij vinden het lastig, gaarne info!

Geplaatst

Ik heb een oudere Niro, maar het werkt hetzelfde vermoed ik. De keuzeschakelaar op de armsteun van de bestuurder voor het verstellen van de Linker of Rechter buitenspiegel niet in de middenstand zetten zorgt ervoor dat de spiegel niet meer kantelt bij het inschakelen van de Achteruit.

• Like 1
Geplaatst
1 uur terug, zei Sometimes:

Ik heb een oudere Niro, maar het werkt hetzelfde vermoed ik. De keuzeschakelaar op de armsteun van de bestuurder voor het verstellen van de Linker of Rechter buitenspiegel niet in de middenstand zetten zorgt ervoor dat de spiegel niet meer kantelt bij het inschakelen van de Achteruit.

• 1 maand later...
Geplaatst
1 minuut geleden, zei MikaBalou:

Gelukt?

Wim heeft op een andere plek op het forum laten weten dat het gelukt is.

Mijn instructie was wel net verkeerdom qua stand van de schakelaar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...