Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo Apollo,

Foto's plaatsen gaat iets anders dan normaal. Ik gebruik de site www.photobucket.com om mijn foto's te uploaden die ik wil plaatsen op deze site. Aan de foto hangen codes, waarvan je de link moet kopi

Posted

je ka nook kleine afbeeldingen plaatsen door bij een nieuw bericht te klikken op de paperclip dan opent een nieuw venster waar je je foto's kan uploaden max 5 per bericht als je ziet dat alles geupload load zijn kan je deze pop up gewoon sluiten en je bericht versturen. je ziet ze in je verstuurde bericht niet terug komen alleen als ze geplaats zijn.

gr ronald

Posted (edited)

@Brouwer2001 'je ka nook kleine afbeeldingen plaatsen door bij een nieuw bericht te klikken op de paperclip dan opent een nieuw venster waar je je foto's kan uploaden max 5 per bericht als je ziet dat alles geupload load zijn kan je deze pop up gewoon sluiten en je bericht versturen. je ziet ze in je verstuurde bericht niet terug komen alleen als ze geplaats zijn.'

:idea:Deze tip kende ik ook nog niet. Zo zie je maar weer, samen weten we meer.....!

33754_051.jpg

Overigens een foto van de achteruitrijcamera verwerkt in de spiegel van de nieuwe KIA Venga.

Je kunt verder elke foto (image) van internet plukken en uploaden bij Photobucket.com.

Daarna kopieer je de IMG code in het tekstvak van je bericht zoals Brouwer2001 dat ook heeft gedaan.

Ennuh....., KIA heeft ook een nieuw drankje op de markt gebracht..........36_2_25thumbsup.gif

kiaoraNASrangeweb.jpg

Edited by Smart