Jump to content

Even voorstellen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Mijn naam is Frank, ben 44 jaar, gelukkig getrouwd , 2 kindjes en bijna een trotse bezitter van een Kia Cee'd 1.6 executive kleur blauw 2007.

Ik kan niet wachten tot het zaterdag is en ik hem kan gaan ophalen:smile:

Ik kwam op joutube een filmpje tegen van exact dezelfde auto zoals ik hem ga krijgen in het blauw grijs met schitterende 17 inch velgen.

Het was een film over een show in Parijs.

Zal even hieronder de link plaatsen.

[/color][/url]

Natuurlijk zijn er altijd wel dingen die je wil veranderen maar eerst maar eens gaan genieten denk ik al hoewel ik wel moeite heb met die oranje kleur van de verlichting in het dashboard.

Dat is erg onrustig en had ik liever anders gezien, misschien sugesties:-P

groetjes

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie leuke response en die tip van de zekering eruit halen:idea:

Inmiddels staat mijn Kia Cee'd voor de deur en moet zeggen hij rijdt heerlijk.

De motor is vrij rustig, de auto is goed geisoleerd en je hoort hem bijna niet rijden.

Inmiddels al weer 500 km's er op zitten en moet zeggen ik heb een prima keuze gemaakt en hoop nog vele jaren plezier te mogen hebben van onze nieuwe aanwinst.

We hebben tussendoor ook nog even nieuwe velgen 225/45r17 met michelin pilot bandjes erop laten leggen en het smoelt meteen:p

Nu nog de finishing tough hier en daar wat leuke accesoires aanschaffen en ........

De cd speler klinkt trouwens ook als een klokje alleen achterin is het wat minder.

Binnenkort maar een extra setje tweeters laten monteren denk ik, nog sugesties???

Ook ben ik op zoek om mijn uitlaat wat sportiever naar voren te laten komen zoals de Pro Cee'd, vind het nu maar een zielig weggemoffeld stukje staal.

Waarschijnlijk ga ik dit informeren bij de kia dealer want volgens mij is het gewoon een kwestie van een sparing maken en een sierstukje monteren.

Heeft iemand daar soms ervaring mee.......laat maar weten

Wat die oranje verlichting betreft van het dashboard, ik kan er nog niet aan wennen waarschijn zijn er met mij nog meer mensen eens want bij de facelift is de kleur toch verandert.

Zo gauw ik weet hoe ik foto's kan posten zal ik dat zeker doen

groetjes Frank

foto's??? ;)

Welkom op het forum.

je hebt voor de dashboard verlichting tegenwoordig van die LED setjes zodat je ze kaan aanpassen. maar als je een boordcomputer en/of een ingebouwde radio hebt gaat het al heel lastig worden om alle binnenverlichting te wijzigen.

voor die tweeters: gas eens naar een plaatselijke audioinbouwer. die hebben vast wel tips hoe je het geluid kan verbeteren zonder een volledige install er in te bouwen.

Hoi Rick,

bedankt voor je reaktie.

Wat de verlichting betreft denk ik dat ik maar eerst eens moet gaan wennen,

Wat die tweeters betreft het volgende.

2 jaar geleden heb ik via de media markt een set tweeters gekocht voor 19 euries en heb ik ze door hun in laten bouwen voor