Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted (edited)

Op de website van Kia Nederland is beschikbaar het instructieboekje van de Kia Pride (PDF-file). Toen ik onze '99 Wagon kocht ontbrak deze, Kia NL stuurde me een email met instructies.

Ik krijg de files niet uploaded hier, ze zijn te groot (25MB).:D

Edited by ProudKiaDriver-NL
  • 9 months later...
Posted
Op de website van Kia Nederland is beschikbaar het instructieboekje van de Kia Pride (PDF-file). Toen ik onze '99 Wagon kocht ontbrak deze, Kia NL stuurde me een email met instructies.

Heb me nu al 2 keer ingechreven maar kan nog steeds niet inloggen. Heb ook nog zo'n boekje nodig. Tevens is een werkplaats handboek ook nog wel makkelijk, misschien iemand deze als .pdf op de computer staan ?

Posted

Ik weet niet of dit op het KIA forum kan opgeslagen worden,maar indien mogelijk kan je deze file via https://www.yousendit.com/ versturen.

Dit werkt heel goed

Posted

Je kunt ook gewoon de link naar de pdf op de mijnkia site hier plaatsen. Deze kun je dan gewoon downloaden zonder dat je daar voor in hoeft te loggen.

Posted
Je kunt ook gewoon de link naar de pdf op de mijnkia site hier plaatsen. Deze kun je dan gewoon downloaden zonder dat je daar voor in hoeft te loggen.

Volgens mij heb ik dat ook in de door mij gemaakte en aangehaalde topic gedaan!:wink:

Even checken voor het beste resultaat!:mrgreen:

Posted
Heb me nu al 2 keer ingechreven maar kan nog steeds niet inloggen. Heb ook nog zo'n boekje nodig. Tevens is een werkplaats handboek ook nog wel makkelijk, misschien iemand deze als .pdf op de computer staan ?

Ik heb deze staan, van iemand hier op het forum gekregen. Is wel in het engels en van de Ford Festiva, dat is de amerikaanse versie van de Mazda 121/Kia Pride.

Stuur me even je email adres via PB, dan mail ik hem naar je door.