Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Er is hier al een paar keer over spatlappen op de Niro geschreven. Maar of ze daadwerkelijk helpen tegen de snel vuil wordende achterkant van de Niro, dat ben ik nog niet tegengekomen. En vraag 2: zijn ze makkelijk zelf te monteren?

Verstuurd vanaf mijn 21061119DG met Tapatalk

Geplaatst (aangepast)
Op 21-10-2022 om 16:22, zei Rowicom:

Er is hier al een paar keer over spatlappen op de Niro geschreven. Maar of ze daadwerkelijk helpen tegen de snel vuil wordende achterkant van de Niro, dat ben ik nog niet tegengekomen. En vraag 2: zijn ze makkelijk zelf te monteren?

1. Ik vind van wel

2. Volgens de ALIE site worden ze gemonteerd met parkers..  of  HIER

aangepast door SatJunk
Typo
Geplaatst

Dank voor je reactie, Satjunk. Heb jij ze voor én achter gemonteerd? En zou je eens een foto kunnen plaatsen om te zien of het niet heel erg ''ouwelullerig'' wordt?  ;-)

Geplaatst
5 minuten geleden, zei Rowicom:

Dank voor je reactie, Satjunk. Heb jij ze voor én achter gemonteerd? En zou je eens een foto kunnen plaatsen om te zien of het niet heel erg ''ouwelullerig'' wordt?  ;-)

Heb het door de dealer laten monteren bij aankoop...later zag ik ze op Wish en Alie staan..

Zijn genoeg fotos te vinden via google..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...