Gast stevenblom Geplaatst 31 Oktober, 2022 Geplaatst 31 Oktober, 2022 Beste Kia drivers, Ik sta op het punt om een Kia Rio 1.4 LXE 2006 te kopen, het wordt mijn eerste auto als 18 jarige. Mijn vraag is alleen of deze variant een parkeersensor heeft. Weet iemand dit? Alvast bedankt, Steven Blom Quote
xtra40 Geplaatst 31 Oktober, 2022 Geplaatst 31 Oktober, 2022 volgens mij hadden ze dat er toen nog niet opzitten maar als je beetje handig bent maak je dit er zo zelf op Quote
Machlo Geplaatst 31 Oktober, 2022 Geplaatst 31 Oktober, 2022 1 uur terug, zei xtra40: volgens mij hadden ze dat er toen nog niet opzitten maar als je beetje handig bent maak je dit er zo zelf op ...... Naast het uitzoeken van wáár in je bumper die sensoren moeten komen vond ik het allermoeilijkste een boor zetten in een nog gave bumper..... There is no way back Quote
xtra40 Geplaatst 31 Oktober, 2022 Geplaatst 31 Oktober, 2022 9 minuten geleden, zei Machlo: ...... Naast het uitzoeken van wáár in je bumper die sensoren moeten komen vond ik het allermoeilijkste een boor zetten in een nog gave bumper..... There is no way back ik heb daar absolute geen last van als ik het inbouw is het altijd in iemand anders zijn auto dan is het toch makkelijker 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.