Jump to content

Laden EV6 shell recharge

Carla

Recommended Posts

Hallo Kia rijders

Sinds augustus ben ik in het bezit van een mooie kia ev6 gt line 

Afgelopen week heb ik aantal geprobeerd om te laden bij een shell recharge station van 175 kw maar dat lukt niet.

Ik kan de stekker erin doen, de betaling wordt geaccepteerd, dan geeft hij aan dat het laadproces wordt gestart en vervolgens de melding dat hij klaar is. Er is dan 0% geladen.

Heeft iemand hier ook problemen mee?

Gr Carla

Als het bij andere snelladers wel lukt, zou het je (shell? andere?- andere geprobeerd?) pasje kunnen zijn.

Was het elke keer hetzelfde station/dezelfde laadpaal, dan kan die een storing hebben.

Leg de vraag voor bij de dealer en Kia Nederland als je bovenstaande vragen allemaal met 'nee' beantwoord hebt.

Edit: Ik heb er nog nooit enig blijvend probleem mee gehad, af en toe werkt er een paal niet op mijn pasje(s), dan werkte de volgende paal bijna altijd wel, zo niet, dan werkte de paal bij de volgende laad-gelegenheid wel.

Edited by Peter-036
edit

Goedemorgen.

Dank je wel voor de reactie!

Zowel tag van de lease maatschappij als de shell pas geven beide hetzelfde resultaat. Hierover al contact gehad met shell. 

Ik heb daarna bij een ander shell station de paal geprobeerd met hetzelfde resultaat.. Shell gaf aan dat er inderdaad een storing kon zijn, echter de andere palen deden het ook niet. 

Je hoort de stekker een keer of vier tikken. Het lijkt erop of dat hij geblokkeerd wordt...

Ik ga mij eens melden bij Kia Nederland :-)

Gr Carla 

• Like 1