Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

navigatiestem tijdelijk uit?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

is er voor het 10,25 inch navigatie/entertainmentsysteem tijdens het navigeren een sneltoets (of andere manier) om de gesproken aanwijzingen tijdelijk uit te zetten? Zodat het bij de volgende rit weer gewoon op het oorspronkelijke volume staat? Ik wil dit gebruiken om de navigatie zoveel mogelijk te gebruiken, omdat je -zoals hier gezegd wordt- dan eerder in EV-modus geraakt. Want als ik op de navigatie naar mijn werk rijd, hoef ik dat niet te horen; ik kan de route dromen natuurlijk, haha.

Raar trouwens dat het systeem geen gebruik maakt van de route-data (heuveltje op, heuveltje af) als er geen route actief is. De navigatie op zich loopt natuurlijk altijd mee, ongeacht of je een route hebt gepland of niet. Waarom is er dan de filosofie dat er op die momenten geen gebruik van gemaakt hoeft te worden? 

Geplaatst

Op luidspreker icoontje op scherm klikken en dan bovenste uitvinken. Instelling blijft bewaard, dus indien gewenst weer op zelfde manier aanzetten 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...