Ga naar inhoud

achteraf CPV inbouwen?


weha

Aanbevolen Berichten

Dag forumleden,

wij willen graag in onze Piccie (uit 2007) centrale portiervergrendeling inbouwen.

Ons model heeft dat uiteraard nu niet, maar missen het in de praktijk toch wel.

Je kunt 'aftermarket' setjes CPV kopen, maar hoe eenvoudig is dat eigenlijk?

Waar moeten we rekening mee houden?

Kan ik ergens de 12V vandaan halen of moet dat helemaal vanaf de accu getrokken worden?

Ik ben gemiddeld technisch (als zoiets bestaat)....

Ik kan nergens op het www een duidelijke instructieset vinden en de tekeningen van een setje zijn vaak :-(.

Wie heeft hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor de reacties !!!:mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb het laten inbouwen bij de plaatselijke Automat. was voor €389 klaar en dat is voor 5 motoren, bedrading, ab set, inbouw. bij de dealer zou ik voor 4 portieren bijna 1000 euro kwijt zijn.

heb nu dus ook mijn kofferklep die van slot gaat als ik de deur los gooi. de inbouwset is van autostyle. werkt perfect en ben er super blij mee.

zelf inbouwen is erg lastig. het demonteren van de deurpanelen is echt heel moeilijk door de veerringetjes van de raamslingers. achterklep aansluiten is ook heel lastig.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...