chatman4 Geplaatst 23 November, 2022 Geplaatst 23 November, 2022 Hi, Op een aankoopkeuring na, ben ik bijna de gelukkige eigenaar van een Venga (2012). Suzuki Swift moest weg, stiefzoon heeft inmiddels schoenmaat 45!!! Hoop dat de Kia net zo degelijk en betrouwbaar is als de Suzuki swift. Helaas heeft de achteruit rij camera last van condens/wazig beeld, maar is deze een beetje makkelijk los te halen? Quote
SmurfenB Geplaatst 23 November, 2022 Geplaatst 23 November, 2022 (aangepast) Hierbij iig de gebruikershandleiding voor uw auto. Ik kon geen gratis werkplaatshandleiding of workshop manual vinden. Mogelijk dat de lens van de camera dof is geworden, zoals je soms ook wel eens koplampen ziet. Ik zie wel diverse berichten op het Engelse Kia Venga forum, misschien vind u daar een antwoord, zie: https://www.kiaownersclub.co.uk/search/301002/?q=camera&t=post&c[child_nodes]=1&c[nodes][0]=27&o=relevance Kia - Auto - kia-venga-2011-handleiding-99555_(incl tekst herkenning).pdf 23 November, 2022 aangepast door SmurfenB PDF bestand geoptimaliseerd met OCR. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.