Willie Wortel Geplaatst 23 November, 2022 Geplaatst 23 November, 2022 Heerlijke auto, prima wegligging en zeeeeer comfortabel, mooie lederen creme bekleding en jaren een 1500 kg caravan door de bergen gesleurd Na 12 jaar wil ik wel eens wat anders Natuurlijk de nodige reparaties gehad, onder garantie het touchscreen en een remklauw en een piepend dashboard, em nij onze sponsor een benzine filter onder de achterbank preventief vervangen Zelf heb ik de dynamo en accu, remblokjes en bougies vervangen,en ja ook de ALi express bougie troep dwz nep ngk s heeft ie zelfs overleefd (5000 km) Helaas wel een scheurtje in de creme lederen bestuurders stoel, was het zichtbare sluitage item De uitlaat is na 185000 nog steeds in tact, doe hem nu weg voordat er kosten komen, rubbers ed zijn aan het slijten en er rammelt wel eens wat Hier prima naar mijn zin gehad en blijft hier rond surfen Stap over op een Kia Niro Hybrid executive, vond de Kona niet zo prettig , jammer voor Hyundai Maar het blijft wel inde familie Heb me nu aangemeld op de Kia Club site onder de zelfde naam, maar die is niet zo lekker benaderbaar, misschien moet ik even wennen en ben ik hier echt verwend Wens allen hier het beste en blijf jullie volgen mvg Wil de Jong alias Willie Wortel Nieuwerkerk a/d IJssel Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.