Jump to content

Hyundai i40 na 12 jaar naar een Kia Niro - Hyundai Club Holland

Recommended Posts

Heerlijke auto, prima wegligging en zeeeeer comfortabel, mooie lederen creme bekleding en jaren een 1500 kg caravan door de bergen gesleurd

Na 12 jaar wil ik wel eens wat anders
Natuurlijk de nodige reparaties gehad, onder garantie het touchscreen en een remklauw en een piepend dashboard, em nij onze sponsor een benzine filter onder de achterbank preventief vervangen
Zelf heb ik de dynamo en accu, remblokjes en bougies vervangen,en ja ook de ALi express bougie troep dwz nep ngk s heeft ie zelfs overleefd (5000 km)
Helaas wel een scheurtje in de creme lederen bestuurders stoel, was het zichtbare sluitage item

De uitlaat is na 185000 nog steeds in tact, doe hem nu weg voordat er kosten komen, rubbers ed zijn aan het slijten en er rammelt wel eens wat
Hier prima naar mijn zin gehad en blijft hier rond surfen

Stap over op een Kia Niro Hybrid executive, vond de Kona niet zo prettig , jammer voor Hyundai
Maar het blijft wel inde familie

Heb me nu aangemeld op de Kia Club site onder de zelfde naam, maar die is niet zo lekker benaderbaar, misschien moet ik even wennen en ben ik hier echt verwend
Wens allen hier het beste en blijf jullie volgen

mvg Wil de Jong alias Willie Wortel
Nieuwerkerk a/d IJssel