Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Laadkabel vergrendeling kapot?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allen, een vraagje.

Ik kreeg vandaag tijdens het laden (openbare paal) de melding:”alarm: cannot start charging. Check your charging cable connection status.”

In de app gaf de auto ook aan dat de kabel niet meer was aangesloten.

Aangekomen bij de auto bleek dat iemand de stekker uit mijn auto had gehaald. Vreemd want ik had hem ingesteld dat de kabel altijd vergrendeld moet zijn.

Nu het probleem, de kabel wil niet meer vergrendelen tijdens het laden. Ik hoor en voel wel het dat hij probeert te vergrendelen als ik de stekker in de auto stop maar je kan hem er gewoon weer uittrekken.

Weet iemand hier raad mee, en hoe het überhaupt mogelijk was dat iemand hem uit de auto heeft kunnen trekken?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Sad 1
Geplaatst
Staat misschien de knop/handle voor de noodontgrendeling op 'los' ?
Kijk in je manual hoe die er uit moet zien, bij mijn E-Soul is het een oranje trekknop ongeveer recht boven de laadpoort.

Bedankt, voor de tip!
Ik heb zojuist getest met de nood ontgrendeling. Het lijkt erop dat het pakketje wat de stekker in de auto vergrendeld kapot is getrokken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Sad 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...