Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb sinds enkele dagen dat de achteruitrijsensoren niet meer werken en heb daarbij een melding op het display (zie foto). Heb de sensoren goed schoongemaakt, maar helaas geen effect. Kan niet echt achterhalen of er een aparte zekering voor is. Heeft hier iemand ervaring mee en mogelijk een oplossing. Betreft een Niro FE uit 2016. 

20221231_135625.jpg

• 3 maanden later...
Geplaatst

Dit heb ik ook gehad. Bleek dat er 1 sensor stuk was. blijkbaar iemand tegen de bumper aangereden, en alhoewel er geen schade zichtbaar was bleek de sensor aan de achterzijde precies tegen de uitstekende bout gedrukt te zijn geweest.

Eigenlijk zou die bout een stuk ingekort kunnen worden.

De sensor moest vervangen worden. Er blijkt geen verschil te zijn in de sensoren qua positie. (in elk geval niet bij mijn model).

• 1 jaar later...
Geplaatst

ik heb deze storing ook en ook komt bij het instellen van de interval voor de ruitenwissers er geen melding op de display.

dit was voor de storing wel.

weet iemand hier een oplossing voor?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...