Psycho Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Kwam toevallig wat foto's tegen op internet van de Pro_Cee'd. Zijn ze mooi of.....zijn ze mooi hahahah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Hallo Psycho, Ze zijn mooi! Ben vooral onder de indruk van het two-tone-exemplaar met de 'vlammen'. Daar moet heel veel werk in zijn gestoken! Groet, GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psycho Posted October 16, 2009 Author Share Posted October 16, 2009 Hallo Psycho,Ze zijn mooi! Ben vooral onder de indruk van het two-tone-exemplaar met de 'vlammen'. Daar moet heel veel werk in zijn gestoken! Dat vond ik nou ook !! Alleen had ik zelf zwarte velgen daaronder....of antraciet. Rode lijnen in de velgen zijn wat teveel van het goede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Beste Psycho die zijn mooi man. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Zo heej, hier kan iemand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Wow, dat ziet er gelikt uit. Nou nog zien dat we ze ooit in het wild tegen gaan komen:shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phoenix_jeroen Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 mooie foto's, ben alleen benieuwd hoe ze de deur open kunnen doen op de foto's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Shaved deurhandels is niet ongebruikelijk in de tuningscene. Sommigen halen alleen de emblemen eraf, anderen gaan iets verder. Shaved Door Handles Dus binnen komen ze wel hoor Ik sluit me aan bij psycho over de velgen en mijn voorkeur gaat dan uit naar de laatste. Dave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts