Johan Schaap Geplaatst 12 Januari, 2023 Geplaatst 12 Januari, 2023 In onderstaande video heeft men het over "Select Kia models". Waarom heeft mijn Sportage HEV dit niet? Iemand een idee?https://youtu.be/yTNRRyY6SVk Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk Quote
Kenniani Geplaatst 12 Januari, 2023 Geplaatst 12 Januari, 2023 Is volgens mij alleen op EV heel misschien ook op PHEV, maar niet op HEV. HEV werkt gewoon heel anders dan elektrische auto's. 1 Quote
Johan Schaap Geplaatst 12 Januari, 2023 Topic Starter Geplaatst 12 Januari, 2023 Is volgens mij alleen op EV heel misschien ook op PHEV, maar niet op HEV. HEV werkt gewoon heel anders dan elektrische auto's.Dat denk ik niet want de laatste generatie van het vorige model Niro (HEV met flippers) heeft deze optie wel.Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk Quote
Headlong Geplaatst 12 Januari, 2023 Geplaatst 12 Januari, 2023 Naar mijn weten zit het inderdaad wel op de verschillende versies van de Niro, op de Sportage niet. Zal wel met het verschil in aandrijflijn en de componenten te maken hebben. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.