Jan Hemel Geplaatst 17 Januari, 2023 Geplaatst 17 Januari, 2023 Als ik de spraakherkenningsknop op het stuur indruk en vervolgens Help zeg, verschijnen er een paar voorbeelden. Als ik het voorbeeld "Hoe ziet het weer er uit" uitspreek wordt het scherm zwart en functioneren de meeste knoppen (bijv. Radio, Media) niet meer. Herstarten van de auto helpt niet. Herstarten na een uur wel, tenminste soms. Herkent iemand dit? Quote
Peter-036 Geplaatst 17 Januari, 2023 Geplaatst 17 Januari, 2023 Dan moet 'ie/ze te lang denken over het antwoord (denk ik), is ook wel een moeilijke vraag voor een auto-infotainmentsysteem. Quote
Jan Hemel Geplaatst 17 Januari, 2023 Topic Starter Geplaatst 17 Januari, 2023 Als zelf het voorbeeld niet werkt... 1 Quote
Oplossing Jan Hemel Geplaatst 31 Januari, 2023 Topic Starter Oplossing Geplaatst 31 Januari, 2023 De beste suggestie die ik offline kreeg was dat de auto "hoe ziet het weer eruit" misschien heeft verstaan als "zet het scherm uit". Dit lijkt mij denkbaar. Wonderlijk dat deze zin juist als voorbeeld wordt gebruikt. Ik heb overigens geprobeerd "zet het scherm uit".echt te zeggen, maar dan zegt hij dat hij me niet verstaat... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.