Jump to content

Instructieboekje Ceed Sportswagon DynamicLine 1.5 T-GDi 160

Beije
Go to solution Solved by SmurfenB,

Recommended Posts

Goedendag, 

Dit is mijn eerste Kia. Tot nu toe helemaal tevreden. Bij vorige auto's vond ik altijd een instructie boekje digitaal. Nu lukt mij dat niet. Iemand een idee hoe ik daar aan kan komen? Via manuals van kia vind ik niet alles.

Thx! 

Op 17-1-2023 om 22:14, zei Beije:

Goedendag, 

Dit is mijn eerste Kia. Tot nu toe helemaal tevreden. Bij vorige auto's vond ik altijd een instructie boekje digitaal. Nu lukt mij dat niet. Iemand een idee hoe ik daar aan kan komen? Via manuals van kia vind ik niet alles.

Thx! 

Ik heb een mijn Kia account aangemaakt en hier was boekje terug te vinden. 

• Solution

Ik kan/kon geen account aanmaken voor mijn lease auto. waarschijnlijk heeft de leasemaatschappij dat al gedaan. Ik heb de handleiding gevonden in de app van Kia.
Android Playstore: Kia owners manual
Apple Appstore: Kia oweners manual

Toevoeging: Met deze app zou je ook via je camera, de verschillende functie en lampjes kunnen herkennen in de auto. Maar dat heb ik nog niet gebruikt.

Edited by SmurfenB
Toevoeging

Op 24-1-2023 om 08:34, zei SmurfenB:

Ik kan/kon geen account aanmaken voor mijn lease auto. waarschijnlijk heeft de leasemaatschappij dat al gedaan. Ik heb de handleiding gevonden in de app van Kia.
Android Playstore: Kia owners manual
Apple Appstore: Kia oweners manual

Toevoeging: Met deze app zou je ook via je camera, de verschillende functie en lampjes kunnen herkennen in de auto. Maar dat heb ik nog niet gebruikt.

Dankjewel. Hier is idd veel te vinden.