Beije Posted January 17 Share Posted January 17 Goedendag, Dit is mijn eerste Kia. Tot nu toe helemaal tevreden. Bij vorige auto's vond ik altijd een instructie boekje digitaal. Nu lukt mij dat niet. Iemand een idee hoe ik daar aan kan komen? Via manuals van kia vind ik niet alles. Thx! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevin89 Posted January 24 Share Posted January 24 Op 17-1-2023 om 22:14, zei Beije: Goedendag, Dit is mijn eerste Kia. Tot nu toe helemaal tevreden. Bij vorige auto's vond ik altijd een instructie boekje digitaal. Nu lukt mij dat niet. Iemand een idee hoe ik daar aan kan komen? Via manuals van kia vind ik niet alles. Thx! Ik heb een mijn Kia account aangemaakt en hier was boekje terug te vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution SmurfenB Posted January 24 Solution Share Posted January 24 (edited) Ik kan/kon geen account aanmaken voor mijn lease auto. waarschijnlijk heeft de leasemaatschappij dat al gedaan. Ik heb de handleiding gevonden in de app van Kia. Android Playstore: Kia owners manual Apple Appstore: Kia oweners manual Toevoeging: Met deze app zou je ook via je camera, de verschillende functie en lampjes kunnen herkennen in de auto. Maar dat heb ik nog niet gebruikt. Edited January 24 by SmurfenB Toevoeging Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beije Posted 11 hours ago Author Share Posted 11 hours ago Op 24-1-2023 om 08:34, zei SmurfenB: Ik kan/kon geen account aanmaken voor mijn lease auto. waarschijnlijk heeft de leasemaatschappij dat al gedaan. Ik heb de handleiding gevonden in de app van Kia. Android Playstore: Kia owners manual Apple Appstore: Kia oweners manual Toevoeging: Met deze app zou je ook via je camera, de verschillende functie en lampjes kunnen herkennen in de auto. Maar dat heb ik nog niet gebruikt. Dankjewel. Hier is idd veel te vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts