Beije Geplaatst 17 Januari, 2023 Geplaatst 17 Januari, 2023 Goedendag, Dit is mijn eerste Kia. Tot nu toe helemaal tevreden. Bij vorige auto's vond ik altijd een instructie boekje digitaal. Nu lukt mij dat niet. Iemand een idee hoe ik daar aan kan komen? Via manuals van kia vind ik niet alles. Thx! Quote
Kevin89 Geplaatst 24 Januari, 2023 Geplaatst 24 Januari, 2023 Op 17-1-2023 om 22:14, zei Beije: Goedendag, Dit is mijn eerste Kia. Tot nu toe helemaal tevreden. Bij vorige auto's vond ik altijd een instructie boekje digitaal. Nu lukt mij dat niet. Iemand een idee hoe ik daar aan kan komen? Via manuals van kia vind ik niet alles. Thx! Ik heb een mijn Kia account aangemaakt en hier was boekje terug te vinden. Quote
Oplossing SmurfenB Geplaatst 24 Januari, 2023 Oplossing Geplaatst 24 Januari, 2023 (aangepast) Ik kan/kon geen account aanmaken voor mijn lease auto. waarschijnlijk heeft de leasemaatschappij dat al gedaan. Ik heb de handleiding gevonden in de app van Kia. Android Playstore: Kia owners manual Apple Appstore: Kia oweners manual Toevoeging: Met deze app zou je ook via je camera, de verschillende functie en lampjes kunnen herkennen in de auto. Maar dat heb ik nog niet gebruikt. 24 Januari, 2023 aangepast door SmurfenB Toevoeging Quote
Beije Geplaatst 31 Januari, 2023 Topic Starter Geplaatst 31 Januari, 2023 Op 24-1-2023 om 08:34, zei SmurfenB: Ik kan/kon geen account aanmaken voor mijn lease auto. waarschijnlijk heeft de leasemaatschappij dat al gedaan. Ik heb de handleiding gevonden in de app van Kia. Android Playstore: Kia owners manual Apple Appstore: Kia oweners manual Toevoeging: Met deze app zou je ook via je camera, de verschillende functie en lampjes kunnen herkennen in de auto. Maar dat heb ik nog niet gebruikt. Dankjewel. Hier is idd veel te vinden. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.