Adrie Koorn Geplaatst 19 Januari, 2023 Geplaatst 19 Januari, 2023 Na slechts 4 dagen rijden de auto terug gebracht naar de garage. Na het opladen kreeg ik een HEV storing en ook ging het motorlampje branden. Was thuis dus meteen naar de dealer, na 1 uur was de storing er plotseling uit maar monteur kon niet verklaren waar het door kwam. Nu staat hij al de hele dag in de garage, niets gehoord ( zeer slechte communicatie ) . Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk Quote
SpeedyG Geplaatst 19 Januari, 2023 Geplaatst 19 Januari, 2023 Hmmmmm, dat is erg snel. Begin toch idee te krijgen dat KIA het hele PHEV gebeuren niet goed voor elkaar heeft. Ik rij een XCeed PHEV sinds okt 2022. Heb nu 5000+ km op de teller. Daarvan maximaal 200kmm elektrisch kunnen rijden. Omdat mijn PHEV het P gedeelte niet werkt. Welke laadpaal ik ook pak na +/- 2 a 3 min gaat hij in storing, als hij al wil opladen. 16 Feb gaat de mijne voor de tweede keer naar de garage. Momenteel raad ik iedereen af om een Kia PHEV te nemen, puur uit eigen ervaring. Quote
Adrie Koorn Geplaatst 26 Januari, 2023 Topic Starter Geplaatst 26 Januari, 2023 Auto heeft 2 dagen in de garage gestaan. Schijnt verholpen te zijn, wazig verhaal over iets met druk in de stekkeraansluiting ik heb hem nog niet durven aansluiten, ik heb de auto iedere dag nodig dus kan het niet hebben dat hij weer in storing schiet. Dus maar HEV rijden. Dit weekend maar eens weer proberen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.