Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Na 4 dagen terug naar garage

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Na slechts 4 dagen rijden de auto terug gebracht naar de garage. Na het opladen kreeg ik een HEV storing en ook ging het motorlampje branden. Was thuis dus meteen naar de dealer, na 1 uur was de storing er plotseling uit maar monteur kon niet verklaren waar het door kwam. Nu staat hij al de hele dag in de garage, niets gehoord ( zeer slechte communicatie ) .43dc792ebb6550b9564311fb9de91d28.jpg

Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk

Geplaatst

Hmmmmm, dat is erg snel.

Begin toch idee te krijgen dat KIA het hele PHEV gebeuren niet goed voor elkaar heeft.

Ik rij een XCeed PHEV sinds okt 2022. Heb nu 5000+ km op de teller. Daarvan maximaal 200kmm elektrisch kunnen rijden. Omdat mijn PHEV het P gedeelte niet werkt.

Welke laadpaal ik ook pak na +/- 2 a 3 min gaat hij in storing, als hij al wil opladen.

16 Feb gaat de mijne voor de tweede keer naar de garage.

Momenteel raad ik iedereen af om een Kia PHEV te nemen, puur uit eigen ervaring.

Geplaatst

Auto heeft 2 dagen in de garage gestaan. Schijnt verholpen te zijn, wazig verhaal over iets met druk in de stekkeraansluiting 🤔🙃 ik heb hem nog niet durven aansluiten, ik heb de auto iedere dag nodig dus kan het niet hebben dat hij weer in storing schiet. Dus maar HEV rijden. Dit weekend maar eens weer proberen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...