Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vandaag ervaarde ik hetzelfde: het multimedia scherm was zwart na het starten. Een half uur daarvoor werkte het nog prima. Naar de garage gereden, het scherm direct achter het stuur werkte nog wel. Daar een afspraak gemaakt voor check van wat er precies aan de hand is. Toen ik daarna naar huis reed, werkte het multimedia scherm weer prima. Even aanzien hoe het dit weekend gaat.

Kia e Niro DPL 2022 (oude model)

Posted

Nog een aanvulling: bij het achteruitrijden werkte de camera wel en kreeg op het multimedia scherm een prima beeld. Daarna na inschakelen D even kort de mededeling “media uit” en het scherm was zwart en de knoppen werkten niet. Zoals reeds gezegd na het bezoek aan de garage werkte alles weer zonder dat er iets anders ingesteld was.

Posted

Restart van de AVN geprobeerd? (kleine gaatje rechts van de volume knopje)

Posted

Ik heb nog geen reset gedaan d.m.v. het kleine gaatje bij de volume knop. Was ook niet nodig want na 10 km gereden te hebben en daarna (na een half uur de KIA Niro opnieuw opgestarte,) werkte het display ineens wel. Ik houd het nu in de gaten. Zodra het weer voorkomt gaat hij terug naar de garage.