Erik Poel Geplaatst 30 Januari, 2023 Geplaatst 30 Januari, 2023 Ik ben al dagen op zoek, maar kan nergens vinden hoe de koplampen van mijn Kia Sportage 3 horizontaal versteld kunnen worden. Sinds kort Xenon H7 lampen gemonteerd en nu valt op dat de rechter lamp te ver opzij schijnt. Ik heb overal gezocht, maar vind alleen 2 stelschroeven om verticaal te verstellen (1 achterop de servo-motor en 1 eronder op lamp), maar nergens een mogelijkheid om zijdelings te verstellen. Iemand hier die weet of en waar er een verstelschroef zit om de projector lampen zijdelings te verstellen? Quote
Murcielaygo Geplaatst 31 Januari, 2023 Geplaatst 31 Januari, 2023 Ik denk dat die onderop de lamp de zijdelingse verstelling is. Die op het motortje is hoogte, daarom ook op het motortje...Meestal zitten koplampen op 3 punten opgehangen; buiten onder vast, buiten boven hoogtestelling en binnen onder zijdelingse verstelling.Heb je de schroeven geprobeerd, of alleen gekeken? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.