Frankybos Posted October 19, 2009 Posted October 19, 2009 Hallo allemaal, Binnenkort post ik mijn eerste foto van mijn kia cee'd 1.6 Van de week worden er extra tweeters achterin bij gezet in de portieren voor de kids want die waren niet zo tevreden:sad: Ook worden er stootranden gemonteerd op de zijkanten en een extra r.v.s. randje aan de achterklep. Die stootranden zie ik niet vaak gemonteerd zitten bij een cee'd maar de parkeervakken zijn tegenwoordig zo smal dat ik toch de keus heb gemaakt om ze te laten monteren. Ik lees vaak hier over tuning en styling van de cee'd pro maar niet zo vaak over de Cee'd. Eigenlijk ben ik al erg tevreden, heb ook de orginele 17 inch velgen laten monteren ( een heel groot verschil ) maar mis toch wel een beetje die sportiviteit aan de achterzijde. Waarom heb ik nou ook geen leuk uitlaat stukje achterop zitten??? Ik ben er al voor naar de Kia dealer geweest maar die wilde er niets van weten. Ben ik nu echt de enige die zich stoort aan het verscholen uitlaatpijpje of..... Zou dolgraag ook die sportieve look willen hebben zonder dat ik daarvoor extra bumbers of zo moet laten monteren en een pijpstukje onder de bumber door laten hangen ziet er niet uit. Want uiteindelijk is de cee'd aan de binnenzijde toch vrij indenthiek aan de pro en motorisch helemaal. Eigenlijk wil ik dus de sportieve look van de pro maar de gemakken van een 5 deurs, groetjes Frank Quote
Recommended Posts