Grotrian Geplaatst 11 Maart, 2023 Geplaatst 11 Maart, 2023 Beste allemaal, Mijn Sorento 1 (2008) maakt een flink tikkend geluid (3Hz) dat links van het midden thv de voorruit onder het dashboard vandaan komt. Zodra ik het knopje van de ontwaseming indruk houdt het tikken op. In elke andere stand getik. Wat is het? Hoe los ik het op? Hartelijk dank alvast Geert Quote
Ghans2SorI Geplaatst 3 Mei, 2024 Geplaatst 3 Mei, 2024 Heb sinds aug 23 zelfde probleem na vervangen van defecte aircopomp: nog geen oorzaak gevonden en ook geen oplossing. Wie heeft een idee? Quote
Jamie Geplaatst 10 Januari, 2025 Geplaatst 10 Januari, 2025 Mijn Sorrento uit de 2007 doet dit sinds mei 2024 ineens. Hij blaast alleen koude lucht via de voorruit de auto in (en heel zachtjes via de andere normale uitgangen. Ik vermoed dat er geen ets klem zit waardoor die klep oid die de stand regelt vast zit: alleen hier op Bonaire heb je beperkte keus in garages en reparaties. Is het makkelijk te bereiken zonde they hele Dashboard te slopen (door hoge UV waarde lossen de weekmakers in plastic op en breekt het heel snel, of zoals we hier zeggen: zelfs plastic roest) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.