Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemiddag.

Ik heb een Sportage gt+ van december 2022.

omdat ik ,zeker als het nat is,regelmatig van mijn rempedaal af schiet heb ik de dealer gevraagd of er een rubber op geplaatst kon worden.Dit bleek niet te kunnen en ik heb zelf provisorisch  een ,niet origineel rubber geplaatst.

heeft iemand een beter idee?

Alvast bedankt voor eeeventuele reactie.

Geplaatst

Hmm ik moet zeggen dat ik dit probleem helemaal niet herken?  Net even mijn vrouw gevraagd maar die heeft dit ook nog nooit gehad.  Ben benieuwd of er meerdere bestuurders last van hebben.
Meest voor de hand liggend zou natuurlijk het schoeisel zijn waarmee je in de auto stopt maar dat had je natuurlijk zelf ook wel bedacht.  Kan het ook nog zo zijn dat je met je voet onder een verkeerde hoek op het rempedaal terecht komt, bijvoorbeeld te hoog of te laag zitten, of te ver naar achteren of voren?  Ik verzin maar wat he om erachter te komen of hier een verklaring voor is.

Geplaatst

Vervelend voor je, er komen maar weinig suggesties dus blijkbaar ben je een van de weinigen met dit issue.  Dat maakt het natuurlijk niet minder vervelend, hopelijk komt de gouden tip nog voorbij.

Geplaatst

3M verkoopt anti slip tape. Wellicht dit met kleine baantjes erop plakken? Is niet de mooiste oplossing maar wellicht functioneel!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Op 20-3-2023 om 13:25, zei Doortje:

Goedemiddag.

Ik heb een Sportage gt+ van december 2022.

omdat ik ,zeker als het nat is,regelmatig van mijn rempedaal af schiet heb ik de dealer gevraagd of er een rubber op geplaatst kon worden.Dit bleek niet te kunnen en ik heb zelf provisorisch  een ,niet origineel rubber geplaatst.

heeft iemand een beter idee?

Alvast bedankt voor eeeventuele reactie.

Zitten er bij jou geen rubber dopjes op je pendaal?

Geplaatst

Ben ook even gaan kijken voor de zekerheid, maar er zitten inderdaad een paar rijen met rubber dopjes op het pedaal. Dat zou normaal gesproken genoeg moeten zijn.  Misschien heeft Doortje wel geen rubber doppen, dat kan he.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...