Relena Geplaatst 23 Oktober, 2009 Geplaatst 23 Oktober, 2009 Daar zou je zo een keertje willen rondkijken indrukwekkend Smart. Groetjes, Relena Quote
Smart Geplaatst 23 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 23 Oktober, 2009 (aangepast) Daar zou je zo een keertje willen rondkijken indrukwekkend Smart.Groetjes, Relena Nou inderdaad. De Duitse KiaClub heeft een verzoek vanuit Tsjechi 23 Oktober, 2009 aangepast door Smart Quote
bigwade Geplaatst 23 Oktober, 2009 Geplaatst 23 Oktober, 2009 @Smart Moet toch te doen zijn vanuit Weeze ?? Breda is ook heel erg ver........ Misschien kan Peterrrrrrrrrrrrrrrrr de tickets regelen. Je hebt toch wel es een vrijdagje vrij ? Quote
Smart Geplaatst 23 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 23 Oktober, 2009 @Bigwade Weeze is vanuit mijn woonplaats 50km ver, dus dat is ook geen probleem. De komende tijd ben ik in mijn werk gewoonweg te druk om een dagje weg te kunnen. Alleen de weekenden zijn dan beschikbaar. De maandag, woensdag en vrijdag zijn in mijn vak heilige dagen. Dan zet ik informatie uit naar mijn contactfunctionarissen en verwacht ik als co Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.