Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Melding van vul koelvloeistof spanningsregelaar

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Op 3-10-2025 om 11:36, zei Reinoud:

Hier weer een update: Nu blijkt dat het vernieuwen van de koelvloeistof het euvel niet zou verhelpen. Dit is vanuit KIA naar de garages gecommuniceerd. Dit geldt voor de E-soul en de E-niro. KIA is nog aan het uitzoeken hoe ze het probleem moeten oplossen. Schijnbaar is er een pomp voor en een pomp achter het batterijpakket. Het toerental wordt gemeten en als er een verschil in zit, komt er die foutmelding. Blijkbaar is de sensor te scherp afgesteld. Wellicht is het dus een softwareprobleem en geen vloeistofprobleem. Zelf heeft onze auto er alleen last van na snelladen. Bij een normale laadpaal (die ik thuis heb) komt dit probleem niet voor bij mijn auto. Dus gelukkig voor mij zal ik de melding niet vaak krijgen. Hopelijk komt KIA snel met een structurele oplossing.

Hoi, onze Kia E-Niro uit 2020 heeft het zelfde probleem. Al een paar keer gespoeld en de pomp vervangen. Maar melding blijft terug komen. Ik ben benieuwt of bij de sensor is vervangen en dit het probleem heeft opgelost?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...