Adrie Koorn Geplaatst 30 April, 2023 Geplaatst 30 April, 2023 Sinds een paar dagen heb ik een irritante rammel bij de achterbank. Na veel zoek werk ( alle losliggende delen uit de auto gehaald) en uit proberen ben ik er achter dat wanneer ik het rechterdeel van de achterbankleuning neerklap (het breedste deel) dan is de rammel weg. Zodra ik hem weer recht op zet is het er weer. Het linker deel heeft er geen last van. Ik kan niets vinden wat het veroorzaakt dus ik ben bang dat het iets binnen in de rugleuning is. Dinsdag ff bij de dealer langs. Quote
Adrie Koorn Geplaatst 2 Mei, 2023 Topic Starter Geplaatst 2 Mei, 2023 Rammel is opgelost. Net bij de dealer langs geweest. Bleek een vaker voorkomend probleem ( blijkbaar niet alleen bij de xceed) er was ruimte ontstaan op de plek waar de achterleuning vast grijpt aan de beugel. Stukje tape om de beugel en probleem is verholpen. bij mij was het dus ontstaan nadat ik voor de eerste keer de achterbankleuning naar beneden had gedaan. Quote
Eric64 Geplaatst 16 Juli, 2023 Geplaatst 16 Juli, 2023 Bedankt voor deze post want ik ondervind ook al een tijdje dit probleem en kon er ook niet achterkomen wat het is. Ik ga morgen meteen kijken of de tape bij mij ook het probleem oplost. Quote
Eric64 Geplaatst 17 Juli, 2023 Geplaatst 17 Juli, 2023 Op 2-5-2023 om 10:12, zei Adrie Koorn: Rammel is opgelost. Net bij de dealer langs geweest. Bleek een vaker voorkomend probleem ( blijkbaar niet alleen bij de xceed) er was ruimte ontstaan op de plek waar de achterleuning vast grijpt aan de beugel. Stukje tape om de beugel en probleem is verholpen. bij mij was het dus ontstaan nadat ik voor de eerste keer de achterbankleuning naar beneden had gedaan. En bij mij nu ook opgelost dus nogmaals bedankt voor je post hierover! Quote
Quintijn Geplaatst 18 April, 2025 Geplaatst 18 April, 2025 Goedemorgen, bij mijn XCeed inderdaad hetzelfde probleem. Ik heb op alle 3 de plekken waar de achterbank inhaakt tape aangebracht en hiermee is het probleem verholpen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.