Edward Kloet Geplaatst 19 Mei, 2023 Geplaatst 19 Mei, 2023 Al meerdere keren een verzoek voorbij zien komen voor de Nederlandse handlleiding van de Sportage 5 Dus hierbij toegevoegd Handleiding Sportage HEV MY 2022.pdf 1 Quote
Edward Kloet Geplaatst 19 Mei, 2023 Topic Starter Geplaatst 19 Mei, 2023 Dat snap ik niet, bedoel dat je de handleiding niet kan downloaden of wat? Quote
Keesd515 Geplaatst 19 Mei, 2023 Geplaatst 19 Mei, 2023 4 uur geleden, zei Edward Kloet: Al meerdere keren een verzoek voorbij zien komen voor de Nederlandse handlleiding van de Sportage 5 Dus hierbij toegevoegd Handleiding Sportage HEV MY 2022.pdf 16.87 MB · 0 downloads Misschien doet deze link het wel. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.kia.com/content/dam/kwcms/au/en/files/owners-manual/kia-sportage-owners-manual-2022.pdf&ved=2ahUKEwjR7d7HhIL_AhUci_0HHaYLAFQQFnoECBsQAQ&usg=AOvVaw0rbT-L30H3pKhPWsE5kjVD Quote
Wim-A Geplaatst 19 Mei, 2023 Geplaatst 19 Mei, 2023 1 uur geleden, zei Edward Kloet: Dat snap ik niet, bedoel dat je de handleiding niet kan downloaden of wat? Als ik op die link klik kom ik op een pagina met "sorry" etc. Quote
Edward Kloet Geplaatst 19 Mei, 2023 Topic Starter Geplaatst 19 Mei, 2023 (aangepast) Wat gaat hier verkeerd? 19 Mei, 2023 aangepast door Edward Kloet Quote
Robert de Niro Geplaatst 20 Mei, 2023 Geplaatst 20 Mei, 2023 De link gaat niet naar een NL handleiding maar een Australische versie https://www.kia.com/content/dam/kwcms/au/en/files/owners-manual/kia-sportage-owners-manual-2022.pdf Hierbij nog even de juiste link. Quote
Robert de Niro Geplaatst 20 Mei, 2023 Geplaatst 20 Mei, 2023 3 minuten geleden, zei Robert de Niro: De link gaat niet naar een NL handleiding maar een Australische versie https://www.kia.com/content/dam/kwcms/au/en/files/owners-manual/kia-sportage-owners-manual-2022.pdf Hierbij nog even de juiste link. Overigens kan deze qua specsafwijken van het NL model en bovendien is er in Australie ook nog een 2023 handleiding. even 2023 in de link ipv 2022! Quote
Edward Kloet Geplaatst 20 Mei, 2023 Topic Starter Geplaatst 20 Mei, 2023 Hallo Robert, Als ik de link open, kom ik op een engelstalige handleiding terecht Er gaat mogelijk toch ergens iets fout op deze website Wanneer het bij u ook ergens misgaat en bij mij ook? Terwijl ik zeker weet, de Nedelrlandse versie geupload te hebben en u krijgt een engelstalige te zien en een andere persoon, geen bestand......... Wellicht dat een moderator van deze site er eens kan naar kijken? Quote
Robert de Niro Geplaatst 20 Mei, 2023 Geplaatst 20 Mei, 2023 2 minuten geleden, zei Edward Kloet: Hallo Robert, Als ik de link open, kom ik op een engelstalige handleiding terecht Er gaat mogelijk toch ergens iets fout op deze website Wanneer het bij u ook ergens misgaat en bij mij ook? Terwijl ik zeker weet, de Nedelrlandse versie geupload te hebben en u krijgt een engelstalige te zien en een andere persoon, geen bestand......... Wellicht dat een moderator van deze site er eens kan naar kijken? De link is een Engelstalige dat klopt. Ik heb alleen de link aangepast omdat ik zag dat ie niet goed geplaatst was door een van de leden. Quote
Robert de Niro Geplaatst 20 Mei, 2023 Geplaatst 20 Mei, 2023 (aangepast) 5 minuten geleden, zei Robert de Niro: De link is een Engelstalige dat klopt. Ik heb alleen de link aangepast omdat ik zag dat ie niet goed geplaatst was door een van de 20 Mei, 2023 aangepast door Robert de Niro Quote
Edward Kloet Geplaatst 20 Mei, 2023 Topic Starter Geplaatst 20 Mei, 2023 Hoe krijg ik de Nederlandstalige hier geplaats? Quote
Robert de Niro Geplaatst 20 Mei, 2023 Geplaatst 20 Mei, 2023 Is er wel een NL versie? Bij Kia NL of Google kom ik die niet tegen. Als jij een link hebt wil ik wel kijken wat er mis gaat. Quote
Edward Kloet Geplaatst 20 Mei, 2023 Topic Starter Geplaatst 20 Mei, 2023 Ja, er is een NL versie Ik heb deze als een PDF staan, hoe krijg ik deze hier of bij jou? Quote
Robert de Niro Geplaatst 20 Mei, 2023 Geplaatst 20 Mei, 2023 2 minuten geleden, zei Edward Kloet: Ja, er is een NL versie Ik heb deze als een PDF staan, hoe krijg ik deze hier of bij jou? Via de optie: Bestanden Toevoegen Quote
Edward Kloet Geplaatst 20 Mei, 2023 Topic Starter Geplaatst 20 Mei, 2023 Handleiding Sportage HEV MY 2022.pdf Nog maar een keer gedaan, maar ben benieuwd of het goed gaat Handleiding Sportage HEV MY 2022.pdf Quote
gjklasens Geplaatst 20 Mei, 2023 Geplaatst 20 Mei, 2023 Uploaden bestanden lijkt niet te werken. Ik heb ook al paar keer toegevoegd, maar staat keer op keer dat de pagina niet bestaat. Denk dat moderator er eens naar moet kijken wat er misgaat. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Edward Kloet Geplaatst 20 Mei, 2023 Topic Starter Geplaatst 20 Mei, 2023 Dat dacht ik ook, ook al een verzoek gestuurd naar de moderator Quote
Edward Kloet Geplaatst 20 Mei, 2023 Topic Starter Geplaatst 20 Mei, 2023 Helaas, pagina bestaat niet krijg ik Quote
Wim-A Geplaatst 20 Mei, 2023 Geplaatst 20 Mei, 2023 2 uur geleden, zei Edward Kloet: Helaas, pagina bestaat niet krijg ik Dan is er iets met de site mis. Quote
MaikelHer Geplaatst 21 Mei, 2023 Geplaatst 21 Mei, 2023 Er is een owers manual app van Kia in de AppStore. Deze is ook in t Nederlands. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
gjklasens Geplaatst 21 Mei, 2023 Geplaatst 21 Mei, 2023 Die app is perfect. Gewoon auto selecteren en dan heb je ook pdf indien gewenst Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Administrators Jheroen Geplaatst 21 Mei, 2023 Administrators Geplaatst 21 Mei, 2023 test sample.pdf Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.