Wim-A Geplaatst 21 Mei, 2023 Geplaatst 21 Mei, 2023 45 minuten geleden, zei Jheroen: test3 sample1.pdf 2.96 kB · 0 downloads Je ziet nu ook dat het niet werkt, hoop ik? Hopelijk kunnen jullie dit fixen. Quote
Administrators Jheroen Geplaatst 22 Mei, 2023 Administrators Geplaatst 22 Mei, 2023 Er is inmiddels meer boven water, we zijn dit aan het onderzoeken. Zodra het is opgelost laten we het weten. Quote
Robert de Niro Geplaatst 24 Mei, 2023 Geplaatst 24 Mei, 2023 Nu we weten dat er een Kia Owners App bestaat met alle handleidingen en nog meer handige tools lijkt mij de toegevoegde waarde van een losse. pdf verwaarloosbaar. Al eens in de App gekeken? Je kunt heel eenvoudig zoeken of met je camera de betekenis van lampjes en symbolen opzoeken. Quote
Edward Kloet Geplaatst 24 Mei, 2023 Topic Starter Geplaatst 24 Mei, 2023 Nou, niet echt mee eens De handleiding via de app is anders dan de pdf en de handleiding via de app is vooral voor IOS en of Android gebruikers Zelf lees ik veel op een pc/ laptop en daar heb ik toch liever een pdf Dus ieder zijn ding, maar het gaat er meer over kunnen we hier bestanden zoals een pdf plaatsen Quote
Wim-A Geplaatst 24 Mei, 2023 Geplaatst 24 Mei, 2023 12 minuten geleden, zei Robert de Niro: Nu we weten dat er een Kia Owners App bestaat met alle handleidingen en nog meer handige tools lijkt mij de toegevoegde waarde van een losse. pdf verwaarloosbaar. Al eens in de App gekeken? Je kunt heel eenvoudig zoeken of met je camera de betekenis van lampjes en symbolen opzoeken. Daar heb je helemaal gelijk in; maar los daarvan is het gek dat je geen bestanden of link kunt uploaden. Quote
Edward Kloet Geplaatst 24 Mei, 2023 Topic Starter Geplaatst 24 Mei, 2023 Zo is dat, we wachten af Quote
gjklasens Geplaatst 25 Mei, 2023 Geplaatst 25 Mei, 2023 Vanuit de app kun je gewoon pdf downloaden en dan met je PC bekijken.Hoe moeilijk kan het zijn Maar goed ik,weet niet in hoeverre de kennis van volgers is. Maar handig is het niet dat uploaden hier niet werkt Quote
gjklasens Geplaatst 25 Mei, 2023 Geplaatst 25 Mei, 2023 Vanuit de app kun je gewoon pdf downloaden en dan met je PC bekijken.Hoe moeilijk kan het zijn Maar goed ik,weet niet in hoeverre de kennis van volgers is. Maar handig is het niet dat uploaden hier niet werktIk zie dat downloaden vanuit de app niet meer beschikbaar is.Toch weer teleurstelling Quote
Administrators Jheroen Geplaatst 6 Juni, 2023 Administrators Geplaatst 6 Juni, 2023 weer een test, en deze werkt sample.pdf Quote
Katja Geplaatst 17 Februari, 2024 Geplaatst 17 Februari, 2024 Op 19-5-2023 om 15:55, zei Edward Kloet: Al meerdere keren een verzoek voorbij zien komen voor de Nederlandse handlleiding van de Sportage 5 Dus hierbij toegevoegd Handleiding Sportage HEV MY 2022.pdf 16.87 MB · 144 downloads Super bedankt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.