Harm Vet Geplaatst 28 Mei, 2023 Geplaatst 28 Mei, 2023 Ik lees dat mogelijk Milenco zou passen, of de Emuk universeel, zelf heb ik de Milenco, maar deze passen niet goed, er zit nauwelijks ruimte tussen glas aan bovenzijde en spiegel huis. Als je de spiegels er toch opzet moet de autospiegel boven naar achteren, waardoor deze onbruikbaar wordt. Ik kan de spiegels er onderdoor duwen, maar dit lijkt mij niet goed om dit telkens te doen, de elektrische verstelling doet het dan ook niet meer. Bij Emuk en Oppi leverancier nog geen passen model beschikbaar. ik gebruik nu Proplus spiegels maar die passen ook niet goed en moet ik extra tapen, maar zijn dan nog steeds onstabiel. Weet iemand mogelijk een type die wel goed past? Quote
Keesd515 Geplaatst 28 Mei, 2023 Geplaatst 28 Mei, 2023 2 uur geleden, zei Harm Vet: Ik lees dat mogelijk Milenco zou passen, of de Emuk universeel, zelf heb ik de Milenco, maar deze passen niet goed, er zit nauwelijks ruimte tussen glas aan bovenzijde en spiegel huis. Als je de spiegels er toch opzet moet de autospiegel boven naar achteren, waardoor deze onbruikbaar wordt. Ik kan de spiegels er onderdoor duwen, maar dit lijkt mij niet goed om dit telkens te doen, de elektrische verstelling doet het dan ook niet meer. Bij Emuk en Oppi leverancier nog geen passen model beschikbaar. ik gebruik nu Proplus spiegels maar die passen ook niet goed en moet ik extra tapen, maar zijn dan nog steeds onstabiel. Weet iemand mogelijk een type die wel goed past? Ik heb de Emuk Universa pro III deze passen perfect. Quote
Harm Vet Geplaatst 29 Mei, 2023 Topic Starter Geplaatst 29 Mei, 2023 bedank Kees, zit er bij jou mogelijk meer ruimte tussen het spiegelglas en het huis?, bij mij is dit maar 1 mm, dit zowel aan bestuurder als bijrijder zijde. Quote
Keesd515 Geplaatst 29 Mei, 2023 Geplaatst 29 Mei, 2023 8 uur geleden, zei Harm Vet: bedank Kees, zit er bij jou mogelijk meer ruimte tussen het spiegelglas en het huis?, bij mij is dit maar 1 mm, dit zowel aan bestuurder als bijrijder zijde. Ja dat denk ik wel, het deel wat tussen de spiegel en het huis moet, gaat er redelijk makkelijk tussen (het is een beetje moeilijk op te meten, ik heb geen schuifmaat meer! ) Ik denk dat het plaatje wat boven de spiegel komt +/- 2 mm is. Quote
Harm Vet Geplaatst 29 Mei, 2023 Topic Starter Geplaatst 29 Mei, 2023 dank je Kees, dan ga ik toch even naar die mogelijkheid kijken !! bedank Kees, zit er bij jou mogelijk meer ruimte tussen het spiegelglas en het huis?, bij mij is dit maar 1 mm, dit zowel aan bestuurder als bijrijder zijde. Quote
Harm Vet Geplaatst 31 Mei, 2023 Topic Starter Geplaatst 31 Mei, 2023 inmiddels de Emuk gekocht, de klem is inderdaad dun, maar wat mij betreft nog kritisch, we gaan er mee op reis ! Quote
Keesd515 Geplaatst 1 Juni, 2023 Geplaatst 1 Juni, 2023 10 uur geleden, zei Harm Vet: inmiddels de Emuk gekocht, de klem is inderdaad dun, maar wat mij betreft nog kritisch, we gaan er mee op reis ! Suuk6, en een fijne vakantie! Quote
Eefurt Geplaatst 30 Juni, 2023 Geplaatst 30 Juni, 2023 Ik heb zelf de Milenco Airo 4 gekocht. Deze passen goed. Heb er nog geen grote afstanden mee gereden, maar ze zitten goed vast en trillen niet. Quote
KiaPicantoVriend Geplaatst 6 Augustus, 2023 Geplaatst 6 Augustus, 2023 (aangepast) Gebruik zelf de caravanspiegels van Repusel. Deze zijn gemakkelijk op maat te maken en zijn vrijwel trillingsvrij. Gebruik deze al jaren en op diverse auto's/merken en types. Heb er volgens mij in de tijd dat ik de Carens 2 reed al iets over geschreven. Moet nog wachten tot de 24e augustus, zal daarna nog foto's plaatsen. Bijgevoegd de foto van de spiegels op de Carens (PS de band en zuignap(David) welke ik gebruik is niet direct noodzakelijk) 6 Augustus, 2023 aangepast door KiaSportageVriend Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.