Rio-man Posted September 21, 2005 Posted September 21, 2005 Ik ben opzoek naar een website waar ze onderdelen verkopen voor Kia, En dan gaat het me vooral om de Rio. KAn iemand me hieraan helpen? www.kia-tuning.de www.kfx-peformence.com www.streetkiaz.com Die sites ken ik al, maar weer iemand nog een andere? Desnoods een webshop o.i.d? Alvast bedankt Quote
AJ Mol Posted September 21, 2005 Posted September 21, 2005 Wat bedoel je onderdelen of accessoires? Quote
scorpioshuma Posted September 21, 2005 Posted September 21, 2005 Als je bij www.kfxperformance.com wel de juiste dingen hebt kunnen vinden, maar je wilt niet shoppen in Amerika, dan even geduld. KFX Performance heeft grote plannen voor een europese shop, binnenkort meer informatie hierover. Groetjes, Dave Quote
AJ Mol Posted September 21, 2005 Posted September 21, 2005 Ik heb voor je gezocht, maar kan ook niets vinden in mijn favorieten. Misschien kan Julian Groenendijk er achter komen in Korea. Hij heeft daar contacten. Zijn website adres is http://www.sorentotuning.com/shop/ Veel geluk bij het zoeken. Quote
Rio-man Posted September 22, 2005 Author Posted September 22, 2005 Ok bedankt ik ga even kijken. Gr Bryan Quote
AJ Mol Posted September 23, 2005 Posted September 23, 2005 Bryan, Mogelijk toch een adres gevonden voor alleen onderdelen. Met name voor de Rio, Pride, Mentor en Carens. Een aanbod m.b.t. deze onderdelen kwam vandaag per mail. We zijn het aan het afstemmen, want hij geeft leden 15% korting. Wordt vervolgd. Quote
Recommended Posts