dennisschoonhoven Geplaatst 12 Juni, 2023 Geplaatst 12 Juni, 2023 Hallo ik ben Dennis en ben nieuw hier. Ik heb een kia ceed gekocht uit december 2012 nu zit hier een auto navigatie in met Apple carplay de pioneer avic-f980bt maar kan ik deze gewoon makkelijk vervangen plug en play met een andere pioneer met android en kan ik dan gewoon de stuurbediening gebruiken. Alvast bedankt Quote
fiddler Geplaatst 12 Juni, 2023 Geplaatst 12 Juni, 2023 zou je kunnen vragen bij Carshop Fortuin in Den Haag, eerlijk bedrijf en pioneer dealer naast alarm expert. Quote
dennisschoonhoven Geplaatst 12 Juni, 2023 Topic Starter Geplaatst 12 Juni, 2023 Thanks voor de tip ga eens contact met ze opnemen. Quote
Murcielaygo Geplaatst 12 Juni, 2023 Geplaatst 12 Juni, 2023 Als er nu een Pioneer in zit met werkende stuurwiel-interface is de kans groot dat een andere Pioneer ook zal werken, je hebt dan iig al een passend inbouwframe.Als je zelf een beetje handig bent zou je de radio kunnen demonteren om te kijken wat voor stuurwielinterface is gebruikt, dan kun je hopelijk een andere unit vinden die compatible is met de bestaande interface. Quote
dennisschoonhoven Geplaatst 13 Juni, 2023 Topic Starter Geplaatst 13 Juni, 2023 Dat denk ik ook maar denk vraag het even hier het is namelijk een oude pioneer Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.