Mergel Knaller Geplaatst 3 Juli, 2023 Geplaatst 3 Juli, 2023 Ik heb een probleem met 1 fixed point voor mijn dakdrager. Ik krijg voor mij Thule dakdragers het schroefje er goed in, maar hier moet dan een busje op/over komen. Dit busje valt rechtachter op de zwarte lijst (de zijkant waar het klepje normaal op zit). Een beetje duidelijk zo zonder foto's misschien, maar mogelijk dat iemand mij begrijpt en mij kan helpen Quote
Vinz3nt Geplaatst 6 Juli, 2023 Geplaatst 6 Juli, 2023 Ik heb ook Thule dakdragers maar die zitten op een rails, ik wil er wel een foto van maken vanavond maar ik weet niet of dit hetzelfde is en of dat is wat je bedoelt. Laat maar even weten. Quote
Mergel Knaller Geplaatst 6 Juli, 2023 Topic Starter Geplaatst 6 Juli, 2023 Ik gok dat u een SW heeft? Deze zitten inderdaa op rails. De hatchback heeft een glad dak. Quote
Mergel Knaller Geplaatst 6 Juli, 2023 Topic Starter Geplaatst 6 Juli, 2023 Wat ik bedoel is dat bij mij net het zwarte uitsteekseltje in de weg zit. Hierdoor valt het busje wat over de draadeind moet niet naar onder(deze valt dus op de zwarte lijst) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.