fiddler Geplaatst 4 Juli, 2023 Geplaatst 4 Juli, 2023 Ik had bij dealer ZEEUW 'originele' parkeer sensoren voor de voorkant besteld. Maar bij het magazijn kreeg ik een merk, Vodafone, geleverd, met de mededeling dat ze origineel waren. en men beweert dat dat de enige zijn die KIA levert. en voor 300 euro aan kosten inbouwt. Mijn eigen garagehouder en een vakman zei dat ze niet origineel zijn, en daardoor veel tijd kosten om ze te monteren. Wie weet hier het fijne van? Dus maar teruggebracht, en heb nu via de Webshop een officieel setje besteld, benieuwd of ik wat anders geleverd krijg. NB de kia webshop heeft een klantenservice van niks, je kan ze niet eens bellen voor wat aanvullende informatie.. Quote
Moos Geplaatst 10 Juli, 2023 Geplaatst 10 Juli, 2023 Ik hoor nog graag van je wat je nu geleverd krijgt Quote
fiddler Geplaatst 13 Juli, 2023 Topic Starter Geplaatst 13 Juli, 2023 (aangepast) tot nu toe nog nakko, heb wel plaatjes gevonden op een engelse site van wat origineel zou moeten zijn, is echt anders. INFO https://www.kniro.net/description_and_operation-1711.html 13 Juli, 2023 aangepast door fiddler Quote
fiddler Geplaatst 26 Juli, 2023 Topic Starter Geplaatst 26 Juli, 2023 Dit zouden de originele moeten zijn, maar m'n dealer in Nederland kon ze niet vinden op onderdeel nummer bij z'n toe leverancier: In middels wat gewend aan het niet zien van de neus, denk dat ik het maar zo laat. Dat gedoe ... Quote
JohnnyDrama Geplaatst 30 Juli, 2023 Geplaatst 30 Juli, 2023 Wij hebben een 2018 Niro tweedehands gekocht waarbij de parkeersensoren voor al gemonteerd waren. Deze zijn door de dealer uit Venray zelf gemonteerd. ik kan er maar 1 ding over zeggen en dat is dat ze erg irritant zijn. Ja ze werken maar zijn veel te gevoelig. Ik woon in een smalle straat en als ik die helemaal doorrijdt dan piept het aan alle kanten terwijl ik niets bij mijn voor bumper heb. Ook bij het stoplicht of in de file beginnen ze regelmatig te piepen terwijl er niets aan de hand is. De piep van de sensoren is ook zeer irritant, een hele schelle piep. ik kan ze je dus alleen maar afraden omdat ik er meer hinder van ondervindt dan comfort. Vertrouw op je eigen rijkunsten. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.