Walsan Geplaatst 6 Juli, 2023 Geplaatst 6 Juli, 2023 Beste forumleden, Bij het lichtjes indrukken van het rempedaal hoor ik een zachtjes knakkend geluid. De dealer geeft aan dat dit te maken heeft met een relais wat dan ingeschakeld wordt. Het betreft een Niro hybrid uit 2017. Zijn er meer mensen die dit hebben. Het kan volgens de dealer geen kwaad maar het is meer irritant. Ik lees veel over een schurend geluid maar dat is niet wat ik bedoel. Quote
HenkM Geplaatst 6 Juli, 2023 Geplaatst 6 Juli, 2023 Mijn Niro FE had hier iig geen last van (mijn huidige trouwens ook niet), zou mij trouwens ook enorm storen. Quote
fiddler Geplaatst 6 Juli, 2023 Geplaatst 6 Juli, 2023 Mij is verteld dat remmen wat anders gaat bij een hybride doordat de electromotor gebruikt word om energie in de accu te pompen tijdens remmen en snelheid verminderen. Dat voel je dan ook. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.