MaikelHer Geplaatst 13 Juli, 2023 Geplaatst 13 Juli, 2023 Hi, hier is de kogel door de kerk, wij hebben geannuleerd. Zijn nu precies 14 maanden aan het wachten En nog geen enig uitzicht op een auto…! Wie van jullie kan ik blij maken met de inlegschalen voor de bakjes in de middentunnel. Beide samen te verzenden. €15,- excl verzending! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Heilyn Geplaatst 14 Juli, 2023 Geplaatst 14 Juli, 2023 Jammer, maar met zo’n wachttijd begrijpelijk. Wat voor auto gaat het nu worden?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
MaikelHer Geplaatst 14 Juli, 2023 Topic Starter Geplaatst 14 Juli, 2023 Jammer, maar met zo’n wachttijd begrijpelijk. Wat voor auto gaat het nu worden?Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkZeker jammer! Maar het vermoeden gaat dat er wellicht meer speelt doordat de verkoper onze inruil te hoog heeft vast gezet want ze gaven ons met nadruk de mogelijkheid tot kostenloos annuleren…Het is nu een Volvo XC60 T8 PHEV geworden!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Wim-A Geplaatst 14 Juli, 2023 Geplaatst 14 Juli, 2023 Leuk, zoals die Sportage symbolisch wegrijdt uit je profielplaatje ... Quote
Henri497 Geplaatst 14 Juli, 2023 Geplaatst 14 Juli, 2023 Is toch best een beetje triest he, dat je zoveel geld wil uitgeven voor een auto en dat je dan van ellende zelf de stekker eruit moet trekken omdat je domweg aan het lijntje gehouden wordt. Hopelijk heb je meer succes met je volgende keuze. 1 Quote
MaikelHer Geplaatst 14 Juli, 2023 Topic Starter Geplaatst 14 Juli, 2023 Is toch best een beetje triest he, dat je zoveel geld wil uitgeven voor een auto en dat je dan van ellende zelf de stekker eruit moet trekken omdat je domweg aan het lijntje gehouden wordt. Hopelijk heb je meer succes met je volgende keuze.Maakt de keuze wel iets makkelijker! T was meer een principe kwestie aan t worden maar uiteindelijk trek je zelf toch aan t kortste eind ben ik bang! Nu een hele mooie deal met een XC60Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.